Pakketten & Tarieven

Bekijk hier de pakketten en tarieven van Vogelvlucht Organizing.

pgb.jpg

Groei

pak aan.jpg

Pak aan!

in goede handen.jpg

in goede handen

pgb.jpg

Meer doen in meer tijd?

Bekijk het pakket
Groei in nieuwe gewoonten

Wat de reden ook is geweest, bijvoorbeeld een periode van grote druk en/of ziekte, je huis heeft er onder geleden. Spullen en klussen hebben zich door de jaren opgestapeld. Je lost dit niet in een paar dagen op en weet niet hoe je het aan moet pakken. Het maken van keuzes vind je lastig. Begeleiding over een langere periode om alles op orde te krijgen, is waar je behoefte aan hebt.

Kenmerk & resultaat
Gedegen aanpak met oog voor jou. Je huis wordt weer je thuis en je weet dit zo te houden.

Dit bied ik jou

  • Gratis en vrijblijvend startgesprek. We bekijken de betreffende ruimtes, inventariseren klussen en bepalen het doel.

  • Maatwerk is wat ik lever omdat elke vraag anders is. We maken een plan en een tijdspad, evalueren dit tussentijds en stellen bij waar nodig.

  • Begeleiding op het gebied van: opruimen en herbestemmen van spullen, verwerken van achterstallige administratie en het bijhouden er van. Het maken van jouw persoonlijke planning en zorgen dat het voor jou werkt.

  • Ik leer je een opruim-methodiek die je nooit meer vergeet.

  • Wegbrengen van de spullen voor hergebruik (in overleg).

  • Gebruik van kleine organizer-materialen.

Tarief

  • Als je een Persoonsgebonden Budget (PGB) hebt in het kader van de WLZ of WMO, bespreken we tijdens het startgesprek het uurtarief (btw vrij). Reiskosten worden niet gefactureerd.

  • Geen PGB? Mijn uurtarief is €65,- inclusief btw . Reiskosten vanaf 20 km: €0,20 per km.

pak aan.jpg

Kortdurende klus?

Bekijk het pakket
Pak aan!

Je wilt in korte tijd een slag maken met opruimen en de beoogde ruimte optimaal gaan benutten. Maar je blijft er tegenaan hikken omdat je het in je ééntje niet ziet zitten. Met een Professional Organizer weet je zeker dat het je wel gaat lukken. Als je het samen doet, weet je van aanpakken en vind je het makkelijker om keuzes te maken.

Kenmerk & resultaat

In een goed en passend tempo gaan we planmatig, doelgericht en tevens zorgvuldig te werk. Je geniet meteen van de ruimte die je zo lang kwijt was.

Dit bied ik jou

  • Gratis en vrijblijvend startgesprek van 45 minuten. We maken kennis en bekijken de ruimte.

  • Naar keuze steken we 3 of 4 uur de handen uit de mouwen.

  • In overleg het wegbrengen van spullen (binnen de afgesproken tijd).

  • Het gebruik van kleine organizer-materialen.

  • Je leert een opruim-methodiek die je nooit meer vergeet.

  • Telefonische evaluatie en inspiratie-moment van een half uur na één maand.

Tarief

  • Werksessie van 3 uur: van €195,- voor €180,- inclusief btw.

  • Werksessie van 4 uur: van €260,- voor €240,- inclusief btw

  • Geen reiskosten binnen een straal van 20 km. Daarbuiten reken ik €0,20 per km.

    Smaakt dit naar meer? Nogmaals een pakket of losse uren afnemen is altijd mogelijk. Mijn uurtarief is €65,- inclusief btw .

in goede handen.jpg

op leeftijd of mantelzorger?

Bekijk het pakket
in goede handen

U bent op leeftijd en verhuist naar een kleinere woning. Vaak kunnen dan niet alle spullen mee. Ik begeleid u als neutrale coach in dit proces en help bij het maken van keuzes.

Of:

Het leegmaken van de woning van je ouder(s) valt je zwaar. Het is veel werk en ook een emotionele belasting. Hulp hierbij zou je steunen en helpen om het op correcte wijze af te ronden.

Kenmerk & resultaat

Integriteit, aandacht en respect gecombineerd met een praktische en professionele kijk om het beoogde doel te behalen. Binnen gestelde tijd is de verhuizing voorbereid en gerealiseerd. Of het huis is leeg voor oplevering of verkoop.

Dit bied ik u/jou

  • Gratis en vrijblijvend startgesprek. We bekijken de betreffende ruimtes en inventariseren de klussen.

  • Maatwerk is wat ik lever omdat elke vraag anders is. Het plan van aanpak stem ik altijd af.

  • Spijkers met koppen: we plannen meteen data binnen het aangegeven tijdsbestek.

  • Het eventueel wegbrengen van spullen voor hergebruik is mijn zorg.

Tarief

  • Mijn uurtarief is €65,- inclusief btw .

  • Afhankelijk van het aantal sessies bespreek ik met u de kortingen. Voorbeelden van mogelijkheden:
    Totaal 5 uur: van €325,- voor €300,- inclusief btw.

    Totaal 6 uur: van €390,- voor €360,- inclusief btw.

    Totaal 7 uur: van €455,- voor €420,- inclusief btw.

  • Geen reiskosten binnen een straal van 20 km. Daarbuiten reken ik €0,20 per km.

  • Heeft u een PGB vanuit de WLZ of WMO? Ik bespreek het uurtarief dan graag met u.

Met een organizer sta je er niet alleen voor

Als je zelf nog geen systeem hebt, of als er om wat voor reden dan ook, de klad in is gekomen, weet je niet meer waar je moet beginnen. Je overziet het niet meer. Opruimen komt er dan in je eentje niet van. Want de waan van de dag gaat ook altijd maar door. Je neemt voor jezelf niet snel een paar uur om op te ruimen. Als je dat plant, met een organizer, dan maak je er tijd voor vrij en ga je het ook echt doen. Vervolgens is het ook makkelijker om tussentijds zelf aan de slag te gaan. Samen met een organizer heb je het gevoel er niet meer alleen voor te staan.

— Sophia